Onze scouting vereniging heeft zijn eigen radio roepletters om te mogen zenden. De roepletters PI4RS staat voor Radio Scout(ing). Onder toezicht van leden van de zendstam met een zendmachtiging kunnen jeugdleden verbindingen maken met onze radio apparatuur.
Met deze roepletters zijn wij tijdens -Thinking day on the Air-, Duinenmars, zomerkampen en de -Jamboree on the Air- radio actief.
Maar soms op de reguliere zaterdagen, als leden van de zendstam aanwezig zijn, zal de zender actief zijn.
Ook kunnen wij voor andere scouting verenigingen een leuke opkomst organiseren, van simpele uitleg tot daadwerkelijk radioverbindingen maken. Heb je interesse, neem dan contact met ons op. (radioscouting@pi4rs.nl) Dus kom eens kijken en maak een verbinding. Iedereen met een scouting achtergrond die interesse heeft in contacten maken over de wereld is welkom.

www.pi4rs.nl